خدمات دیجیتال مارکتینگ
بهترین و جامع ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ
بهترین و جامع ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ به مجموعهای از فعالیتها اطلاق میشود که با استفاده از ابزارها و تکنیکهای دیجیتال، هدف تبلیغات، تبلیغات آنلاین و بهینه سازی حضور آنلاین شرکتها و برندها را دارند. این خدمات شامل تحلیل و برنامهریزی استراتژی دیجیتال، توسعه وبسایت و بهبود تجربه کاربری، بهینهسازی موتورهای جستجو، تولید محتوا، تبلیغات پرداخت در کلیک (PPC)، بازاریابی ایمیل، تبلیغات رسانههای اجتماعی و تحلیل و پیگیری عملکرد است.با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکتها میتوانند به راحتی با مخاطبان خود در ارتباط باشند، آنها را جذب کنند و بازاریابی مؤثرتری را اجرا کنند. همچنین، این خدمات به شرکتها کمک میکنند تا دادههای با ارزشی دربارهٔ رفتار مخاطبان جمعآوری و تحلیل کنند و بر اساس آنها تصمیمات بهتری در زمینهٔ بازاریابی بگیرند.
از شروع تا پایان با دلتا
طراحی و توسعه وب سایت
خدمات سئو
طراحی گرافیکی
دیجیتال مارکتینگ
مدیریت اینستاگرام
طراحی کمپین و استراتژی تبلیغاتی
گالری عکس
برخی از نمونه کارهای ما
برخی از سوالات متداول
اصطلاح بازاریابی اینترنتی، اصطلاحی قدیمیتر است و بیشتر در دههی نود میلادی رواج داشت. با گذر زمان و گسترش و تنوع ابزارهای بازاریابی دیجیتال، به تدریج اصطلاح دیجیتال مارکتینگ جایگزین آن شد
این دو اصطلاح، قطعاً با یکدیگر تفاوت دارند و تفاوت این دو حوزه، شبیه همان تفاوت تبلیغات و بازاریابی است.
وقتی از بازاریابی دیجیتال حرف میزنیم، منظورمان شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضهی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف میزنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً میخواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.
گاهی اوقات به خاطر محدودیتهایی که در کشور به وجود میآید (محدودیت دسترسی به سایتهای بیرونی از داخل ایران یا محدود کردن دسترسی ایرانیان به سایتهای خارجی توسط کشورهای دیگر) این تلقی به وجود میآید که آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران چندان امیدبخش نیست.
واقعیت این است که هر شکلی از محدود شدن فعالیت دیجیتال، میتواند به بخشی از اقتصاد دیجیتال آسیب بزند و در این بحثی نیست. همچنین محروم شدن از سرویسها و خدمات بینالمللی، به فرض که چنین اتفاقی بیفتد، خسارتی جبرانناپذیر برای اقتصاد، سیاست و سرمایههای انسانی کشور خواهد بود.
با این حال، این اتفاقهای ناخوشایند را، به فرض که روی دهند، نمیتوان به معنای از رونق افتادن تخصص دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفت. این رشته احتمالاً همچنان پررونق باقی خواهد ماند و درآمد کارشناسان دیجیتال مارکتینگ هم حفظ خواهد شد. اما سبد ابزارها و مهارتهایشان تغییر خواهد کرد و چه بسا گونهای از دیجیتال مارکتر در کشور پرورش پیدا کند که در بازار جهانی، تقاضایی برای آن وجود نداشته باشد.