دلتا مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 2406 990 0999

 

 
 


خدمات دیجیتال مارکتینگ

بهترین و جامع ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها اطلاق می‌شود که با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های دیجیتال، هدف تبلیغات، تبلیغات آنلاین و بهینه سازی حضور آنلاین شرکت‌ها و برندها را دارند. این خدمات شامل تحلیل و برنامه‌ریزی استراتژی دیجیتال، توسعه وبسایت و بهبود تجربه کاربری، بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تولید محتوا، تبلیغات پرداخت در کلیک (PPC)، بازاریابی ایمیل، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و تحلیل و پیگیری عملکرد است.با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت‌ها می‌توانند به راحتی با مخاطبان خود در ارتباط باشند، آن‌ها را جذب کنند و بازاریابی مؤثرتری را اجرا کنند. همچنین، این خدمات به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا داده‌های با ارزشی دربارهٔ رفتار مخاطبان جمع‌آوری و تحلیل کنند و بر اساس آن‌ها تصمیمات بهتری در زمینهٔ بازاریابی بگیرند.

از شروع تا پایان با دلتا

طراحی و توسعه وب سایت

وب‌سایت شما، نمایانگر شخصیت کسب و کارتان است. یک وب‌سایت زیبا و کاربردی می‌تواند توجه مشتریان بالقوه شما را به خود جلب کند و به عنوان یک زمینه برای برندسازی و افزایش فروش شما عمل کند

خدمات سئو

سئو باعث افزایش دیده شدن محصولات و صفحات سایت شما در نتایج گوگل می‌شود و باعث می‌شود تا شما بیشتر در میان رقبای خود برجسته شوید

طراحی گرافیکی

طراحــی طرح های گرافیکی مخصوص برند شما اعم از طراحی لوگو، بنر های سایت و تبلیغات و ... منحصر به فرد شما در انواع مختلف ، مرتبط با کسب کارتان جهت افزایش کیفیت و جلوه بصری برند

دیجیتال مارکتینگ

فعالیت هایی که سبب شناخته شدن برند میگردد که در نتیجه سبب اعتمادسازی و فروش میشود

مدیریت اینستاگرام

شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام بستر بسیار مناسبی برای حفظ مشتریان وفادار و ایجاد مشتریان جدید است. بنابراین باید حضور در این شبکه‌ را جدی بگیرید.

طراحی کمپین و استراتژی تبلیغاتی

برنامه ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و سپس تجزیه و تحلیل آن‌ها از جمله مواردی است که متخصصان دلتا مارکتینگ در آن تخصص دارند.
گالری عکس

برخی از نمونه کارهای ما

برخی از سوالات متداول

اصطلاح بازاریابی اینترنتی،‌ اصطلاحی قدیمی‌تر است و بیشتر در دهه‌ی نود میلادی رواج داشت. با گذر زمان و گسترش و تنوع ابزارهای بازاریابی دیجیتال، به تدریج اصطلاح دیجیتال مارکتینگ جایگزین آن شد 

این دو اصطلاح، قطعاً با یکدیگر تفاوت دارند و تفاوت این دو حوزه، شبیه همان تفاوت تبلیغات و بازاریابی است.

وقتی از بازاریابی دیجیتال حرف می‌زنیم، منظورمان شناخت بازار با استفاده از ابزارهای دیجیتال، حل مشکلات و نیازهای بازار از طریق طراحی و عرضه‌ی محصول است. در حالی که وقتی از تبلیغات دیجیتال حرف می‌زنیم، فرض بر این است که محصول مشخصی داریم و صرفاً می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، پیام خود را به مخاطب برسانیم.

گاهی اوقات به خاطر محدودیت‌هایی که در کشور به وجود می‌آید (محدودیت دسترسی به سایت‌های بیرونی از داخل ایران یا محدود کردن دسترسی ایرانیان به سایت‌های خارجی توسط کشورهای دیگر) این تلقی به وجود می‌آید که آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران چندان امیدبخش نیست.

واقعیت این است که هر شکلی از محدود شدن فعالیت دیجیتال، می‌تواند به بخشی از اقتصاد دیجیتال آسیب بزند و در این بحثی نیست. هم‌چنین محروم شدن از سرویس‌ها و خدمات بین‌المللی، به فرض که چنین اتفاقی بیفتد، خسارتی جبران‌ناپذیر برای اقتصاد، سیاست و سرمایه‌های انسانی کشور خواهد بود.

با این حال، این اتفاق‌های ناخوشایند را، به فرض که روی دهند، نمی‌توان به معنای از رونق افتادن تخصص دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفت. این رشته احتمالاً هم‌چنان پررونق باقی خواهد ماند و درآمد کارشناسان دیجیتال مارکتینگ هم حفظ خواهد شد. اما سبد ابزارها و مهارت‌هایشان تغییر خواهد کرد و چه بسا گونه‌ای از دیجیتال مارکتر در کشور پرورش پیدا کند که در بازار جهانی، تقاضایی برای آن وجود نداشته باشد.

 

فرم درخواست مشاوره رایگان

Scroll to Top